Om foreningen

Osted Gymnastikforening - en del af din hverdag hele livet 26-01-2013
Osted Gymnastikforening vil være en del af medlemmernes hverdag hele livet. Foreningen skal være et sted for små, unge som gamle, og vi skal hele tiden kunne tilbyde en mangfoldighed af medlemmer attraktive aktiviteter, der passer ind i hverdagen. Vi skal have modet til at udvikle os og til hele tiden at involvere mennesker i fællesskabet.

I spidsen for Osted Gymnastikforening står en bestyrelsen og et instruktørkorps bestående af engagerede og motiverede mennesker, der brænder for at gøre en forskel.

Osted Gymnastikforenings start

I 1919 lod Osted Friskole bygge et gymnastikhus, hvor en lille kreds af mænd begyndte gymnastik med mejeribestyrer Valdemar Hansen som leder.
I dag har foreningen ca. 460 medlemmer og holder til i Osted hallen og i gymnastiksalen på Osted Skole.
Foreningen har haft adskillige formænd siden starten og fra 1986 til marts 2014 har formanden heddet Hanne I. Pedersen. Ny formand fra marts 2014 er Marie Due Bisgaard.
Af aktiviteter under O.G. er det gymnastikken der tæller flest medlemmer, men derudover har vi også Volleyball og løbefællesskaber.
MobilePay nummer 04-10-2021
MobilePay må ikke bruges ved tilmelding af medlemmer til hold, med mindre dette er aftalt med Osted Gymnastikfoening.

MobilePay nummer 30755
Bliv medlem
Husk at vi åbner for tilmelding: dato ikke fastsat
Bliv medlem